Crveni vijenac za posljednji ispraćaj S

150,00 

Crveni vijenac za posljednji ispraćaj izrađen je s posebnim naglaskom na crvene cvjetove koji simboliziraju strastvenu ljubav, poštovanje i vječno sjećanje. Ovaj elegantni vijenac idealan je za one koji žele dostojanstveno izraziti svoje emocije prema voljenoj osobi, ostavljajući snažnu, ali emotivnu poruku ljubavi i poštovanja.

Vijenac je izrađen od pažljivo odabranog zelenila koje je pleteno u savršen krug, dok crveni cvjetovi poput ruža, karanfila i drugih sezonskih biljaka čine središnji dio kompozicije. Crvena boja cvijeća simbolizira snagu, strast i životnu energiju, stvarajući emotivnu povezanost s voljenom osobom koja je preminula.

Uz crvene cvjetove, vijenac može biti ukrašen s dodatnim zelenilom koje donosi svježinu, kao i vrpcom s vašom osobnom porukom koja će dodati intimnu dimenziju ovom emotivnom činu.

Ovaj vijenac s crvenim cvijećem savršen je odabir za one koji žele izraziti snažnu ljubav i poštovanje prema preminuloj osobi, uz širenje poruke vječne povezanosti i tuge.

NAPOMENA
Vijenac je potrebno naručiti 2-3 dana ranije.
Ako vam je vijenac potreban ranije, slobodno nas kontaktirajte na broj 01 3832 848.

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.