Crveno cvijeće u vazi – romantični izbor

150,00 300,00 

Ova dekoracija donosi suvremeni pogled na vječni klasik. Umjesto formalnog jednobojnog buketa, igramo se bojama i novim sortama ruža, stvarajući ležerniji i razigraniji dojam. Idealna je za istinske ljubitelje ruža, ali i za sve koji žele osvježenu verziju tradicionalnog aranžmana. Vaza je uključena u cijenu.

Cvijeće u vazi savršeno je rješenje u svakoj situaciji – kada želite gotovu cvjetnu dekoraciju ili kada niste sigurni ima li primatelj(ica) pravu vazu pri ruci. Uz aranžman dolazi personalizirana kartica s vašom porukom, a dekoracija je pažljivo omotana u slojeve svilenih šuškavih papira, smještena u elegantnu bijelu kutiju dimenzija 30 × 30 × 30 cm i ukrašena satenskom vrpcom.

Budući da je nabava cvijeća sezonske prirode, određene vrste možda neće biti dostupne u trenutku narudžbe. U tom slučaju zamjenjujemo ih cvijećem iste estetske vrijednosti i kvalitete. Zbog toga se isporučena dekoracija može razlikovati od one prikazane na fotografiji, no uvijek zadržava svoj moderan i profinjen karakter.

Kako biste bili sigurni da će određeno cvijeće biti dostupno na željeni datum, preporučujemo narudžbu do 2 dana unaprijed.

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.