O NAMA

MIRELA LELA MIKŠIĆ, VLASNICA, DUŠA I SRCE LELA DESIGNA

Dizajn trenutaka za pamćenje

KREATORICA RASKOŠNOG I ROMANTIČNOG CVJETNOG STILA

Mirela Lela Mikšić, vlasnica, duša i srce Lela Designa. Energična kreatorica raskošnog i romantičnog cvjetnog stila. Lela živi za Lela Design 24 sata dnevno, uvijek u potrazi za nečim novim, ljepšim i boljim. Radoholičarka, prirodno talentirana multitaskerica. Uvijek cool – vjerojatno zato što uvijek ima plan B i barem tri nove ideje u rukavu. Na nogama od ranog jutra, osobno bira najbolje cvjetne vrste. Redovito se vraća prirodi, gdje puni baterije tražeći netaknute oblike i inspiraciju. Lela je uvijek u toku, prati svjetske i domaće trendove u umjetnosti, modi, dizajnu i, naravno, cvijeću. Svaku priliku koristi za putovanja, redovito posjećuje stručne sajmove i izložbe u Londonu, Parizu, Milanu… tražeći inspiraciju i nabavljajući literaturu. Završila je prestižnu školu za organizaciju i dizajn vjenčanja Preston Bailey-ja u New Yorku. O njenoj predanosti i nezaboravnim „umjetničkim djelima“ koja stvara pisali su brojni domaći časopisi i stručni magazini.

" Energična kreatorica raskošnog i romantičnog stila "

JOURNAL

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.